Septembris kasvas USA autoturg tublisti, ent üks, kes sellest mingit tulu ei saanud, oli hiljuti skandaali sattunud Volkswagen, kirjutab Financial Times.
- Volkswagenil on rasked ajad Foto: epa
Volkswagen of America müüs septembris üksnes 26 000 autot, mis on võrreldes varasema aastaga ainult 0,6 protsenti enam.
Kuigi võrreldes augustiga, mil aastases võrdluses langes autode müük 8 protsendi võrra, on tegemist tulemuste paranemisega, näitasid teised
USA suured autotootjad
General Motors,
Ford ja Fiat Chrysler Automobiles suisa kahekohalisi kasvunäitajaid.
Autotrader.com analüütik Michelle Krebs märkis, et Saksa autotootja müüginumbrid võivad aasta edenedes veelgi kukkuda, väites, et
Volkswageni käekäik on võrreldes turutrendidega kehvem.
See-eest näib, et Volkswagen Groupi
Audi bränd jäi skandaalist puutumata, kuigi ka A3 mudel oli skandaali segatud. Audi tegi hoopiski septembrikuu parima müügi, müües võrreldes eelmise aasta sama ajaga 16 protsenti enam autosid.
Krebs märkis, et kui viidata hiljutistele kliendiküsitlustele, siis selgub, et üle pooltel vastanutest oli Volkswageni suhtes kas täielik või peaaegu täielik umbusaldus.
Volkswagen of America tegevjuht Mark McNabb ütles, et ettevõte teeb kõik, et usaldus brändi vastu taastada.
Saksa autotootja Volkswagen sattus mõne aja eest skandaali, kui USA keskkonnaamet teatas, et osadele 2008.-2015. aastal välja lastud Volkswageni diiselmootoriga autodele on paigaldatud tarkvara, mis võimaldas võltsida heitmetesti tulemusi.
Seotud lood
Tänapäeval ei räägita videokaameratest enam ainult objektide turvalisuse tagamise kontekstis. Tehnoloogia kiire areng on muutnud videovalve lahendused mitmekülgseteks tööriistadeks, mis pakuvad palju enamat kui pelgalt valvet.